Hei taasen!

Olemme nauttineet ton "pikku" jätkän kanssa talvesta, tuulesta ja pakkasesta :) On käyty mummon mökillä jäällä juoksemassa ja oltu pilkkireissulla mukana, tosin äippä sano, että ei ota meitä enää pilkki reissulle, koska Velmu sotkeutuu aina siimaan. Kumma tyyppi ku aina tunkee nokkansa sinne jään reikään ja saa itsensä ympärille siimaa ja sitä sitten ovat selvitelleet. Mä oon muutenkin huomannu, et toi Velmu on sellanen "joka paikan höylä"..se vaan puskee nokka eellä, eikä yhtään aattele, et kaikki ei siitä välttämättä tykkää. Mä oon aika rauhallisesti ollu, mut kyllä musta lähtee hirmu hepulit kun saan vapaana juosta :D

Me on Velmun kanssa leikitty kauheesti, se haastaa mua leikkipainiin tosi usein ja mä huomaan, et se osaa laittaa voimalla vastaan jo aika kovasti, onhan se jo kasvanut samankokoiseksi ku mä :) Meillä on tosi kivaa yhdessä ja mä tykkäänkin siitä tosi paljon <3 Velmu myös hoitaa mua pesemällä mun korvia!

Tässä meidän juoksu "painia"

Tässä mä nautin tuulesta

Velmu poseeraa

Velmu poseeraa.

Terkkuja kaikille tutuille!!!