Mun eka joulu oli mukava. Meillä kävi sellainen ihme karvanaama, tai niitä oli kaksi, toista sanottiin joulupukiksi ja toista tontuksi. Ne kyllä näytti aika jänniltä. Musta oli mukava tehdä tuttavuutta ja kiinnosti ne naamasta roikkuvat karvat! Ja se joulupukki oli vielä äly kiva kun se anto mulle pari pakettia :D
Tässä teen tuttavuutta pukkiin..
2190661.jpg
Tässä avaan mun ekaa pakettia..
2190663.jpg
Sain sieltä sellasen tosi ihanan ja pehmeen lelun..
2190665.jpg
Mä hoidin sitä tosi paljon pari ekaa päivää..nuolin puhtaaksi ja otettiimpa yhdessä päivätorkkujakin..
2190666.jpg
Mut sit yks ilta mä innostuin leikkimään tosi kovasti ja nyt siitä on jälellä kuori..no voi sen silti vielä viereen ottaa :) Mutta mä kyllä tykkään myös ottaa torkkuja mun bestiksen kanssa...
2190667.jpg

Onnellista Uutta Vuotta <3