Eilen täytin jo puolivuotta!! Alan olla jo melko iso poika :) Käytiin eilen mummon luona kylässä, sinne piti mennä sellasella tosi pelottavalla pikku kopilla, kutsuivat sitä hissiksi, mä en olis tahtonut mennä ja löinkin jarrut päälle, mutta iskä otti mut syliin ja kantoi hissiin, näin oli turvallisempaa. Mä kyllä tykkään olla iskän sylissä, se kutsuukin mua välillä pieneksi sylikoiraksi ja nauraa, mä en ymmärrä mitä naurettavaa siinä nyt on!

Tänään käytiin aamulla lenkillä ja matkalla oli kiva pulkkamäki, no mä en siihen päässyt, äipän mielestä mä olisin rikkonut itseni kun se mäki oli aika jyrkkä ja jäinen...jouduin siis katsomaan vierestä kun perheen muut lapset siitä laskivat *huokaus*....2112333.jpg2112337.jpg

Mutta mun iloksi paikalle pamahti yks tuttu Jokeri koira, se on paljon pienempi kun mä, mutta kyllä se silti uskaltaa leikkiä mun kanssa, se nousee aina ensin mua vasten seisomaan ja putsaa mun korvat :)  Hauska tyyppi! Sain peuhata sen kanssa lumessa :)