Mun on pakko kertoo vielä yks juttu..nimittäin perjantaina "äippä" vei tän perheen ihmislapset pariksi tunniksi mummolle hoitoon, jotta sai leivottua ja siivottua lauantaisia synttäreitä varten, no mä tahdoin sitten lähteä hakemaan lapsia "äipän" kanssa sieltä mummolta. "Äippä" otti mut mukaan ja pääsin jopa peräkontista peuhaamaan mummon pihalle :D Lähtö takasin kotia tuli niin äkkiä, että mua suututti!! Haukahdin "äipälle" että ei vielä, mä tahon peuhata, mutta "äippä" oli tiukkana, että nyt autoon! Pakkohan se oli mennä...olin kuitenkin sen verran vihainen, etten suostunut kotipihassani tulla pois peräkontista, mulkaisin vaan "äippää" pettyneenä ja huokaisin. "Äippä" siinä odotti ja odotti ja jankkasi, että nyt pois sieltä, mutta päätin pitää pääni. "Äippä" ei edes yrittäny kantaa mua, arvasi varmaan, ettei sen haba siihen riitä! No "äippä" jätti mut peräkonttiin ja sanoi, että käy laittaa vaatetta päälle enemmän niin lähtee mun kanssa ulkoilee. Mä innostuin toki sitten siitä ja sillä aikaa kun "äippä" oli pukemassa sisälllä niin päätin könytä etupenkille odottamaan :D hölmöt, kun eivät oo vielä sitä verkkoa esteeksi laittaneet! Eipä menny "äipällä" kauan kun rupes autokin huutaa kamalasti, olin ihan ihmeissäni ja "äippä" juoksi ulos, eikä ollu saanu vielä ees ulkovaatteita päälle (miten se voi olla aina niin hidas!!?)...Sitten se sai onneksi sen autonhuudon loppumaan, se ääni oli ollu joku varashälytin, mä en kyllä tajuu, koska mitään varasta en nähnyt :0 No pääasia, että pääsin sitten kumminkin "äipän" kanssa ulkoilee :)