Tervehdys jälleen... Aikaa on taas viime kirjoituksesta kulunut, kun toi äiskä ei oo saanu aikaseksi, vaikka mä oon sitä kuonollani tökkinyt.. Mullehan kuuluu kaikenlaista.. Olin n. kk sitten vähän kipeänä, tai mun tassu oli.. Käytiin tuttuun tapaan matinmäessä juoksemassa ja johonkin tassuni satutin. Kotona se alkoi vuotamaan verta, mä en kyllä kertonu äipälle, vaan olin ihan muina miehinä, mut se huomas verijäljet lattialla ja sit alkoi olla jo lammikko.. No mun antura oli viiltynyt auki. Äippä vei mut päivystävälle eläinlääkärille ja se tikkasi sen, sit mulle laitettiin jalka pkettiin ja olin sairaslomalla.. Jouduin pitää sellasta tosi noloa tötteröä päässä, kyllä alkuun hävetti tosi paljon. Nyt on tassu kunnossa ja voin taas kirmailla pitkin maita ja mantuja :) Mä oon myös leikkinyt tosi paljon mun Velmu toverin kanssa ja meillä on ollut tosi hauskaa! :D Toivottelemme Velmun kanssa kaikille mukavaa talven odotusta :) Tässä poseeraus kuvat molemmista..

Ensin mä

Ja sit Velmu