Tässä on taas mennyt pitkäaika viime kirjoituksesta. Mun äippä ei oo saanu mitään aikaseksi, tai ainakin se väittää, että on ollu tässä kaikenlaista..! No kyllä mä vähän sitäkin ymmärrän, koska se ei nykyään oo kotona yhtään niin paljo kun ennen, aloitti kuulemma jonkun koulutuksen tai jotain. Mä oon kyllä puuhastellu vaikka mitä ja käynyt vaikka missä, joten paljon jää nyt sitten kertomatta.

Tänään äippä ja iskä vei mua muka uimaan..no oltiinhan me toki uimarannalla, mutta siellä kastui vaan varpaat...(ehkä riehuessa vähän muutakin..)

1242581496_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ois pitänyt kilometrikaupalla edetä, että ois häntäkin kastunut..oikeestaan meitä huvitti koko juttu, no kyllä mä sit sain kovasti juosta tuolla vedesssä, vaikkei ihan uimaan kyennyt. Se oli noin matalaa tosi pitkälle..Iskä jopa lähti kahlaamaan kauas ja heitteli keppiä, mutta syvää kohtaa me ei nähty.

Tässä seison iskän vieressä...Monet sanoo, että oon kasvanut taas paljon, äippä taas sanoo, että mä en tajua mun kokoa, vaan isken takapuoleni millon mihinkin haluan..Se aiheuttaa välillä äkäisyyttä ja välillä sille nauretaan..outoja tyyppejä!

1242581335_img-d41d8cd98f00b204e9800998e