Heipä hei!

Taas on tovi vierähtänyt viime kirjoittelusta. Olen ehtinyt täyttää 2- vuotta, se olikin aikamoinen herkuttelupäivä :) Sain oman maksalaatikkonakkikakun, namskis! Ja meidän perheen ihmislapset lauloi mulle onnittelulaulun suomeksi ja englanniksi ja laulu toistui niin monta kertaa, et äiskän piti jo puuttua peliin, oli se kyllä jo mun korvillekin aikamoinen rasitus, vaikka rakastankin noita mun pikku ystäviäni <3

Mä oon ulkoillut, uinut, käynyt koirapuistossa, leikkinyt ihmis ja koirakamujen kanssa :) Mä rakastan jalkapalloa yli kaiken... Se on ihan huippua, varsinkin siinä vaiheessa kun kuuluu pieni posahdus ja sen jälkeen sihinää..no sit ei kyllä sillä pallolla ole enää yhtään niin kivaa leikkiä. Olen ollut mukana myös ulkosählyssä, tosin mä taidan sit olla se sählääjä kun meidän Allu monesti alkaa kiljumaan ja jopa suuttuu mulle, kun mä kuulemma teen pelikatkoja..HÖH!

Tässä uusia kuvia musta ulkoleikeissä :) Lähetän rakkaita terveisiä mun kaikille sisaruksille ympäri Suomenmaan ja kasvatti mammalle perheineen myös :) Aurinkoista kesää!